Rólunk
AZ AZNAR CÉG TÖRTÉNETE
Az Aznar története egészen az 1960-as évekig nyúlik vissza. A működésének kezdetén alma –és paradicsomlevet előállító azerbajdzsáni cég 1969-ben kezdte el termékeinek alapanyagául a birs –és gránátalmát használni. Az így forgalomba helyezett, egyre szélesebb repertoárral rendelkező és változatos termékek a ’70-es és ’80-as évek során váltak nemzetközileg is ismertté. A Szovjetunió összeomlása okozta gazdasági átalakulás negatív hatással bírt az előállító üzemként funkcionáló Geokchay gyár működésére is; azonban a több mint egy évtizedes negatív sorozatot 2006-ban egy teljes megújulási folyamat váltotta. Az így bekövetkező teljes átalakulás hatással volt a cég működési struktúrájára, és a használt technológiai eljárásokra – amelyek a legmodernebb igényeknek felelnek meg egészen a gyümölcs leszedésétől a palackozásig – egyaránt; ezen felül az Aznar cég által gyártott termékek egy új márkanevet kaptak. Így született meg a Grante márka, amely mára egyike a nemzetközi piacon elismert és számon tartott neveknek.
A Grante által előállított gránátalma-ital 2008. és 2010. között számos rangos, nemzetközi versenyen ért el első helyezést, 2010-ben pedig az alma, valamint birsalma –italok arattak sikert. 2011-ben az Aznar cég bővülő kínálatával terjeszkedni kezdett, 2013-tól pedig számos országban, többek közt Oroszországban, Fehéroroszországban, Lengyelországban, Csehországban, az USA-ban, Kanadában, és Ausztráliában jelen van. A 2014-es év mérföldkőnek számít a cég történetében, ugyanis ettől az évtől kezdve a cég a gránátalma magjaiból egy forradalmian új technológiai eljárás segítségével kinyert olajat tartalmazó termékeket is forgalmazni kezdett. Ezek a termékek gasztronómiai jellegű felhasználáson túlmutatóan is hasznosíthatók kozmetikai, és gyógyászati területeken is. Utóbbi esetben a gránátalmában megtalálható alkotóelemek bizonyítottan rákellenes hatása is figyelemre méltó.
2015-ben több nemzetközi expón (többek közt a San Francisco-ban tartandó Winter Fancy Food Show, amelyen több, mint 35 ország 1300 résztvevője vonultatja fel termékeit) való részvétel újabb előrelépést eredményezett. 2015 áprilisától az Aznar az American Speciality Food Association (www.specialtyfood.com) tagjává vált.
Mára az Aznar által forgalmazott Grante termékcsalád a nemzetközi piac meghatározó tényezőjévé lépett elő, amely az exkluzív minőséget egyedülállóan széles spektrumon képes garantálni a fogyasztók számára.